Creació d’una línia del temps a Cicle Superior

Nosaltres, els alumnes de 6è, per elaborar la línia del temps primer vam començar buscant les fotos de la nostra vida i la vida de la nostra família.

A continuació vam fer un esbós a l’ordinador amb els anys i l’informació de les fotos, també fets històrics i fotos i informació de l’escola.

El següent pas va ser agafar 3 fulls A3 de color groc per persona. Allà vam fer la línia del temps. Va ser una mica difícil fer quadrar tots els anys però ho vam fer. A una banda vam enganxar els fets de la nostra vida i els fets històrics amb el seu any i a l’altre banda els fets de l’escola.

Per finalitzar, ho vam decorar amb: creativitat, polidesa i tot seguint una mica la tècnica “scrap booking” i ….ja va estar!

A tots els alumnes ens ha agradat molt fer aquesta setmana de projecte interdisciplinari.

Reporters: Oriol i Eduard.