Col·laborem amb La Marató de TV3

Benvolgudes famílies,
L’AMPA de Sant Joan conjuntament amb l’escola continuarà col·laborant amb La Marató de TV3.
Aquest 2018, vist l’èxit obtingut en anteriors edicions, tornem a organitzar un taller de figures per penjar a l’arbre de Nadal. Amb algunes variacions, farem angelets amb la finalitat de vendre’ls el dissabte 15 de desembre i així aportar fons per a la investigació sobre el càncer.
Tots els pares i mares que vulgueu participar en aquest projecte solidari podeu venir a l’escola el dia 1 de desembre. El taller estarà obert a tothom.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!!