Un plató de televisió a l’escola

Ahir l’escola es va despertar amb un piano de cua al porxo! Un plató de televisió improvisat pel nou programa “A 4 mans” que oferirà TV3 la propera temporada. La productora ENGANXATS va venir a Sant Joan a gravar un dels seus capítols. Van filmar l’entrevista a l’Imad Dalí, ex-alumne de l’escola i on també apareixerà la Marita, mestra de la seva infantesa. El programa és dirigit per Xavier Calderó i dirigit i presentat pel músic i pianista Antoni Tolmos, on la conversa i la música conduiran l’espectador per les vides de diferents convidats.

L’alumnat va poder viure-ho de molt a prop. Ha estat una experiència única poder veure com es grava un programa de televisió!

Podeu veure més imatges.

Nota de premsa programa A4MANS de TV3 de la productora Enganxats