P5 – Projecte interdisciplinar

A p5 com ens hem organitzat?

Ho hem fet pensant entre tots quins reptes ens plantegem després d’observar les obres del pati.

Finalment decidim 3 objectius:

1-aprendre a fer maquetes de màquines d’obres, tot fixant-nos amb les que tenim a l’escola aquests dies.

Ho fem amb materials reciclats i sent uns grans observadors.

2,3 -preparar una entrevista a la Mònica, la directora de l’escola, i a l’ Albert, el senyor que porta la màquina.

Ho fem en funció dels  dubtes que tenim, i quines coses volem aprendre.

Hem d’escriure, aprendre a formular preguntes correctament, llegir, preparar la part oral,…és un treball molt interessant.

Volem donar les gràcies a la Mònica i a l’ Albert, per ser tan amables amb nosaltres i explicar-nos tantes coses.