Llegim junts?

La nostra escola té una cura especial a la introducció de la lectura per plaer. La primera franja del matí tot el centre es volca de ple en aquesta activitat i aquest tercer trimestre hem fet un petit pas per avançar en aquest sentit. Així doncs, alumnes voluntaris de cicle superior ofereixen un cop a la setmana el seus coneixements lectors i literaris als alumnes d’educació infantil. Aquests alumnes van a les aules de P3, P4 i P5 i llegeixen i expliquen contes i revistes als més petits, comparteixen activitats de lectoescriptura, narren històries amb diferents suports i interactuen oralment afavorint un model de llenguatge oral.

Amb aquesta activitat pretenem potenciar els aprenentatges per part de tots els participants, crear contextos significatius d’aprenentatge, establir lligams afectius entre alumnes de diferents edats i nivells al voltant de la lectura i generar una experiència positiva i plaent de lectura.

“A la lectura s’arriba per plaer… Comencem a llegir per plaer, i de fet seria desitjable que aquest plaer no ens abandonés mai” (Miquel Desclot)

Podeu veure més imatges.