La PAU des de l’escola al món

L’escola Sant Joan avui al migdia s’ha unit al clam mundial per la pau al món. Nens i nenes de totes les aules han llegit una frase o un petit text parlant de la pau. A continuació hem escoltat el ‘Ball de l’Àliga’ de La Patum de Berga interpretat per alumnes, mestres i el conserge de l’escola. Ha sigut un moment molt emotiu que hem pogut gaudir alumnat, docents, personal del centre i famílies.

Hem acabat l’acte fent un minut de silenci en record de les víctimes de la guerra d’Ucraïna.

L’actual context ens demostra que és necessari educar per a la pau i la no violència. Per evitar conflictes com el d’Ucraïna: eduquem per a la pau.

Cliqueu damunt la foto per veure’n més.