Joc simbòlic a P5

Hola famílies,

Dediquem aquest article al JOC SIMBÒLIC.

El joc simbòlic té una gran importància a l’Educació Infantil. Els racons de joc simbòlic responen a la necessitat que té l’infant de conèixer els companys i companyes, de reviure lúdicament unes situacions quotidianes i poder experimentar, amb la pròpia activitat, els diversos rols que hi ha al seu entorn.

Els racons són espais destinats a l’activitat lúdica que demanen a l’alumnat una participació, lliure, imaginativa i creadora; afavoreixen la interrelació i comunicació i són el primer pas cap a la socialització. L’alumnat necessita compartir espais, joc, joguines, posar-se d’acord els uns amb els altres, establir normes de comportament, convivència i de joc.

Mireu, mireu què bé que ens ho passem. Cliqueu a la imatge si voleu veure més fotos.