Ens agrada l’escola!

Benvolgudes famílies,

Ja fa una mica més d’un mes que ha començat l’escola i les nenes i els nens de P3 cada dia hi estem millor! Ens agrada l’escola i, de mica en mica, hem anat deixant enrere aquells primers dies on els nervis i moltes emocions barrejades ens envoltaven, sense saber massa com endreçar-les. Ara coneixem l’escola, les mestres i els companys/es, ens hem fet nostre la classe, la vivim i la gaudim. Juguem molt, descobrint cada dia nous materials i ens il.lusionem per totes les activitats que fem! El joc ha estat el gran protagonista de tots aquests dies. Ens ha ajudat a conèixer-nos millor, compartir estones amb uns i altres i anar creant, a poc a poc, sentiment de grup. Trobem a faltar aquell nen o nena que no ha vingut, preguntem per ell/a, ens surt una rialla quan el tornem a veure, ens busquem per jugar, ens apropem a les mestres perquè ens facin alguna moixaina quan la necessitem o una pessigolla quan tenim ganes de riure, ens agrada que juguin amb nosaltres i quan les veiem passar no ens despistem gens ni mica de cridar-les! Aquells plors dels primers dies gairebé han quedat en el record i han deixat pas a moltes rialles, ganes de jugar i d’aprendre! Culleres, ho esteu fent molt bé!

Si cliqueu la imatge podreu veure un petit vídeo amb fotografies d’aquests primers dies!