El nostre bibliopati

Ja fa uns mesos que us vam presentar les noves biblioteques d’aula a infantil, ara us presentem un nou espai: el bibliopati. Es tracta d’un espai tranquil i confortable on els llibres esdevenen uns companys ideals de joc i aprenentatge individual i compartit.

El bibliopati funciona  els dilluns i divendres a l’hora del pati i els alumnes poden escollir anar-hi o no i gaudir-ne de diferents maneres (sols, amb companys, llegint, explicant el conte, escoltant-lo…).

Què volem? Potenciar el gust per la lectura i oferir oportunitats de descobertes lectores.

De ben segur que quan mireu les imatges voldreu venir a compartir el bibliopati amb nosaltres. Bona lectura!

Podeu veure més imatges.