El Dijous Llarder a Educació Infantil

Benvolgudes famílies,

Avui, les Culleres, el Plats i els Robots de Cuina hem celebrat el Dijous Llarder tot fent una caminadeta pels voltants de l’escola. Hem anat fins a Mas d’Huguets! Hem pogut gaudir del bon temps, de la companyia de tots els nostres companys/es, de les mestres i de tornar una mica a la “normalitat” que tant enyorem! Hem estat molt contents/es i ens ho hem passat genial! Després de la caminada hem anat a esmorzar a l’escola. Ho hem fet tots junts/es al pati dels “grans”, gaudint d’aquest espai que habitualment no utilitzem.

Si voleu veure fotos del dia d’avui, només heu de clicar sobre la imatge!