Dia Internacional del Càncer Infantil 15feb

Jornada solidària, d’informació i de sensibilització contra el càncer infantil organitzada per @ampasantjoan i @ginkgoapacbergueda. Un dia molt bonic i especial amb la participació de tots els nens i nenes de l’escola juntament amb pares, mares i persones voluntàries .

Hem omplert la tanca de desitjos, hem repartit globus de color groc-or com a símbol contra el càncer infantil i hem fet taller de broquetes de fruita per promocionar l’alimentació saludable i vendre-les per recaptar diners per a la investigació. També cada alumne ha dibuixat un original cartell pera anunciar la 3a caminada solidaria el proper 10 de març per la investigació del càncer infantil organitzada per @ginkgoapacbergueda.

En la venda de broquetes elaborades pels alumnes, famílies i voluntàries s’han recaptat 500€ que sumaran als beneficis de la caminada solidaria del 10 de març. Moltíssimes gràcies a tothom per fer-ho possible!

Podeu veure totes les imatges clicant aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *