Conferència de la Martina Escolar

La Martina Escolar ens va parlar sobre els estels fugaços, sobre els meteorits, asteroides i sobre els cràters de la lluna.

Per poder entendre millor tots aquestes fenòmens, la Martina ha acompanyat la seva explicació d’una forma lúdica i aclaridora, ens ha fet uns petits experiments, dels quals hem participats i ens han divertit.

Al final de la seva conferència, hem pogut observar amb el telescòpic que ens ha portat, objectes de la classe i… els teníem a tocar el nas!!

Nosaltres som la classe dels estels fugaços i ens ha agradat molt tornar a recordar el que vam aprendre al primer trimestre.

Felicitem a la Martina per la dedicació, treball i esforç que ha tingut en preparar la seva conferència. Ens ha encantat recordar aquest tema i sobretot haver  pogut interactuar amb ella en els experiments i observació amb el telescòpic!!

Ens ho hem passat molt bé Martina! Gràcies  i enhorabona!!

Mireu les imatges i ho veureu!