Baba, no vull dormir!

Benvolgudes famílies,

El lleonet de la nostre classe, que sempre ens porta contes que ens fan EMOCIONAR, avui ens ha portat un conte tranquil que, fins i tot, ens fa agafar una mica de son. Bé, a alguns nens i nenes NO! Hem conegut en Lee que no vol anar mai a dormir perquè veu MONSTRES i té por de la FOSCOR!  La Katty, que no vol anar mai a dormir perquè li encanta JUGAR i no vol que s’acabi el dia! La Naisha que no vol anar a dormir perquè per ella, la nit, és el millor moment del dia perquè pot estar amb tota la seva FAMÍLIA! I en Thiago, que no vol anar a dormir perquè quan es desperti haurà de tornar a l’ESCOLA, i no li agrada! Després d’explicar el conte ens hem preguntat si a nosaltres també ens passa alguna cosa d’aquestes i les emocions que ens provoca aquest moment. Els mussols de la nit ens han explicat una tècnica perquè aquest moment sigui un moment plàcid, tranquil i familiar. Un moment per escoltar el cos i fer que les possibles pors que tenim marxin i no tornin més! Hem escoltat el nostre cos amb la: “Cançó del cos” del grup Xiula. Després hem fet un coixinet de cotó fluix, hi hem posat el Mussol que ens vigila i la cançó per poder-la escoltar amb la família abans d’anar a dormir.

BONA NIT!

BABA, NO VULL DORMIR de Gemma