Valoracions de l’escola en confinament

Sis dies després de fer arribar a les famílies de l’escola un formulari de valoració del període de confinament pel que fa al contacte mestres-alumnat i a les propostes setmanals d’activitats que oferim, hem rebut respostes corresponents a 153 alumnes, prop d’un 50% del total. Una alta participació atès que és la primera vegada que fem una consulta d’aquest tipus i que hi ha famílies que sabem que no ho tenen fàcil per participar de manera telemàtica.

Us agraïm molt a totes les famílies i alumnes la vostra participació. La dada global amb la que ens quedem és la bona acollida del que estem fent des de l’escola, així com les propostes de millora que han aportat famílies i alumnat. Ara les podrem analitzar des de l’equip de mestres i tenir-les en compte per millorar la comunicació i la tasca educativa.

Moltes gràcies!

Aquí podeu veure un resum de les valoracions rebudes:

VALORACIÓ DE LES FAMÍLIES D’INFANTIL:

VALORACIÓ DE LES FAMÍLIES DE PRIMÀRIA

VALORACIÓ DE L’ALUMNAT DE PRIMÀRIA