Recull d’activitats del mes de març

Aquest mes de març hem fet un munt de coses i a continuació podreu veure algunes fotos!

Hem posat a punt la Vella Quaresma, hem fet un petit experiment que ens han proposat des de la comissió d’escola verda, hem anat a informàtica, aprenem matemàtiques amb les tauletes, dibuixem tot compartint, experimentem amb blocs lògics, aprenem a sumar amb tres sumands, fem lectura amb el llibre del Sol, treballem patrons de creixement, movem el nostre cos a educació física, ens han vingut a explicar un conte consum d’aigua (El senyor Riu), hem conegut al Xavier que ens ha fet descobrir com els impossibles es poden convertir en possibles i… moltes coses més que no hem fotografiat. Esperem que us agradin les fotos i que us ajudin a fer-vos una petita idea de què i com treballem a la nostra escola.

Podeu veure més fotos.