Recollida d’adhesions per demanar que es mantinguin les línies de P3 pel proper curs

Com a professionals del sistema públic d’educació i com a mares i pares defensors de la qualitat dels serveis públics volem disposar dels recursos humans, materials i organitzatius que garanteixin el desenvolupament de la nostra tasca amb el major grau de qualitat possible.

 

Aquest mes d’abril, dins del període de preinscripcions, 29 famílies han triat l’escola de Santa Eulàlia perquè els seus fills i filles comencin l’escolarització a P3 el proper curs 2019/2020, 28 famílies han triat l’escola Sant Joan i 10 famílies han triat l’escola de La Valldan. Amb aquests resultats esperem poder mantenir les cinc línies (2+2+1) de P3 de l’escola pública de Berga, aconseguir tenir uns grups reduïts d’alumnes cosa que facilitarà una atenció més personalitzada.  D’aquesta manera podrem mantenir la plantilla de mestres com la tenim actualment sense haver de patir la considerable retallada de personal que suposa perdre una línia. A més, acostumats a la ‘matrícula viva’ (alumnes que arriben un cop iniciat el curs escolar) els grups probablement aniran augmentant al llarg del curs.

 

Hem tingut coneixement que el Departament d’Educació es planteja retallar una de les dues línies de P3 que s’ofereixen el proper curs a l’escola Sant Joan. És per això que mestres i famílies

demanem a les AMPA, agents socials, grups polítics i població en general

que donin suport al manteniment d’aquests grups de l’escola pública de la ciutat pel proper curs,

i aconseguir que el Departament d’Educació valori la conveniència de

mantenir tots els grups de P3 de l’escola pública.

Assegurem l’educació pública de qualitat que volem pel present i futur de les noves generacions. Retallar ara significaria no apostar-hi.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>