Què pot fer a casa l’alumnat de Cicle Superior?

Hola, gent de cicle superior!

Com porteu el confinament? Esperem que el millor possible!

Ja sabem que la majoria esteu fent activitats relacionades amb l’escola des de casa, ja sigui les que us vam penjar al web des del primer dia o d’altres que heu trobat. Com que segurament estarem encara uns quants dies sense poder anar a l’escola us proposem activitats més pautades per repassar temes que hem fet a classe i així tenir les neurones en forma. Us animem a fer-les i compartir amb els i les mestres el que aneu fent.

Important: sempre que us demanem que graveu un àudio o un vídeo, o que compartiu una foto, o simplement que elaboreu un text, envieu-ho a la vostra tutora o el vostre tutor. Ell/a s’encarregarà de publicar-ho si és el cas).

Si cliqueu la imatge de sota se us obrirà un pdf amb aquesta primera tramesa d’activitats. Cada apartat té un enllaç amb les propostes més especificades. Atenció: L’accés als enllaços s’ha de fer amb el correu de l’escola (@escolasantjoan.cat). Si vols escriure en el propi document fes-te’n una còpia al teu Drive i allà el podràs modificar.