Presentem la nostra Guia a tota l’escola

Avui per tancar el nostre projecte ‘Podem anar a jugar al Parc del Lledó?’ hem presentat la nostra Guia d’Activitats del parc. Vam fer unes invitacions per tot l’alumnat de l’escola i que els hi vam fer arribar. Hem hagut de fer tres sessions diferents, perquè sinó no hi cabíem tots, a on els hem explicat el que vam fer, hem vist el vídeo i la guia que hem elaborat. La guia la tenen a la seva disposició i la poden venir a buscar a 1r o mirar-la a la web sempre que ho necessitin. Sembla que a tots i totes els ha agradat moltíssim! Estem molt i molt contents de la nostra feina i esperem que es pugui aprofitar!

Podem veure més imatges