P3 Activitats 3r trimestre

VIATGEM A L’ESPAI!

Que grans que ens hem fet totes les Marietes!

Després de finalitzar el Projecte Interdisciplinar del 50è aniversari de la nostra escola, vàrem iniciar uns nous projectes a nivell de tot el cicle infantil, que ens han entusiasmat!

Un de molt important ha estat el Projecte de l’Espai, on a p3, amb la nostra creativitat i imaginació, hem dissenyat, confeccionat i volat molt lluny amb el nostre coet, i hem après un munt de coses molt interessants sobre la Terra, la Lluna, el Sol i els Estels.

Ha estat un treball cooperatiu, on tots i totes hem tingut un paper rellevant i on hem après que treballant en equip es poden assolir grans reptes.

Acabar el projecte amb la visita del Planetari explora 360 ha estat fantàstic! Moltes gràcies!

Com en tots els nostres projectes, hem treballat de manera globalitzada, així els aprenentatges esdevenen significatius i funcionals per a nosaltres, i per tant, molt motivadors.

En aquest article us mostrem algunes imatges d’aquest projecte que ens ha agradat tant i que esperem que també us agradi molt a vosaltres!

Fotos projecte espai

L’altre projecte que ens ha il·lusionat aquest trimestre a tots els nens i nenes d’educació infantil, és el Projecte de l’hort, on tots , treballant en equip, ens hem cuidat d’anar a buscar planter i plantar-lo, regar-lo, observar-lo i cuidar-lo molt!

Cada dia reguem els nostres enciams, tomàquets, margarides, maduixeres,…i ens omple de goig veure com es fan de grans!

Aprofitem per donar les gràcies a la família de la Tahïs de p4 i el Nil de p3, ja que ens han volgut regalar tot el que hem plantat en el nostre hort.

Estem molt contents i molt agraïts!

En aquest article us mostrem imatges del nostre projecte de l’hort, classificades per grups.

Esperem que us agradin molt!

Fotos Hort

A més a més, al llarg del tercer trimestre no hem parat ni un moment, hem treballat les plantes, amb un projecte molt bonic, hem fet el projecte del 50è aniversari de l’escola, el projecte de l’espai,… hem fet sortides a prop de l’escola i a Cal Mujal de Navàs, hem jugat amb aigua i hem fet bombolles, hem celebrat una setmana saludable i les olimpíades, hem cantat i ballat, i ens hem fet molt grans! Us fem arribar un petonet molt gran i esperem que aquest recull d’imatges siguin un bonic record d’aquest curs tan especial!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *