Les coves del Toll

Avui hem visitat les Coves del Toll, a Moià, i ha estat una gran experiència. Durant aquesta sortida hem fet un autèntic viatge enrere en el temps fins a arribar a la prehistòria. Hem recorregut les coves i hem descobert com vivien els seus habitants fa milers d’anys. També hem après quins animals hi habitaven, què menjaven, com aconseguien el menjar i de quina manera feien foc per escalfar-se i cuinar. La visita ens ha ajudat a entendre millor com era la vida en aquella època tan llunyana i ens ha permès imaginar-nos el dia a dia dels nostres avantpassats. Per acabar la jornada, hem participat en un taller on hem construït un brunzidor, un objecte que els humans prehistòrics utilitzaven per comunicar-se.

Ha estat un dia ple d’aprenentatges, descobertes i diversió. Ens ho hem passat molt bé i hem tornat a casa amb moltes experiències per recordar!

Podeu veure més fotos clicant damunt de la imatge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>