La PATUM de l’escola!

Benvolgudes famílies,

Aquest dimarts vam celebrar la PATUM de l’escola! Un PATUM que hem preparat amb molta il·lusió i ganes. Vam poder comptar amb una Banda de música de luxe formada per alumnes de l’escola i per l’Augusto, antic conserge d’aquesta, i dirigida per la nostra estimada Mª Antònia, mestra de l’escola. La nostra PATUM, és la PATUM de tots els nens i nenes de l’escola. Tots i totes podem participar, viure-la i gaudir-la. Cada curs ha preparat una de les comparses que formen la festa, aconseguint fer una PATUM ben bonica, participativa i lluïda! Podeu veure totes les fotografies clicant la imatge!

BONA PATUM FAMÍLIES!