Estrenem imatge del 50è aniversari de l’escola.

L’edifici de l’escola Sant Joan es va inaugurar l’estiu de 1971 i per això durant aquest 2021 celebrem els seus 50 anys. Durant tot aquest any s’organitzaran diferents actes que serviran per celebrar-ho i per fer memòria de l’escola i de les persones que l’han anat formant durant tots aquests anys.

Una mare de l’escola, la Sílvia Crusafon, ha dissenyat el logotip que representa el 50è aniversari de l’escola. Amb els números dels anys ha volgut fer un joc entre diferents tipografies i colors. L’any de la inauguració de l’actual edifici de l’escola està present en el logotip però queda en un segon terme, gris i amb tots els números del mateix color. L’any no desapareix ja que el llegat del passat és important, però aquest any, l’any de celebració del 50è aniversari, apareix al davant amb una tipografia diferent i amb cada número d’un color diferent fent referència a la diversitat de tots i cadascun dels individus que formen l’escola. Apareix també de forma molt esquemàtica l’edifici de l’escola, ja que en el fons el què se celebra són els 50 anys de l’edifici, no de la fundació de l’escola, que anteriorment havia estat situada a la plaça de Sant Joan.

Volem agrair de tot cor la feina i la idea de la Sílvia dissenyant el logotip i, amb aquesta presentació, donem per inaugurat els actes de celebració dels 50è aniversari de l’escola Sant Joan.