Esport Blanc Escolar

El divendres 15 de febrer i el dia 1 de març els alumnes de Cicle Mitjà van anar a La Molina per practicar esquí alpí. Van ser dos sessions amb un temps assolellat, fins i tot calorós però van poder fer el curset durant 2 hores i mitja on van aprendre molt.

El dia 22 de febrer ens vam desplaçar fins a Lles de Cerdanya per fer la 3a sessió d’esquí de fons. Aquest cop vam anar 3r i 4t junts per fer la darrera sessió d’esquí nòrdic en un dia preciós, tot i que la neu ja començava a estar justeta van poder gaudir de la sessió durant casi 3h.

Amb aquestes sessions donem per finalitzat el programa ESPORT BLANC ESCOLAR d’aquest curs 2018-19. Els alumnes s’ho han passat molt bé i han après molt durant totes les sessions.

Podeu veure més imatges clicant aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *