Dia escolar de la no-violència i la pau

El dia 30 de gener de cada any, coincidint amb l’aniversari de la mort de Ghandi, se celebra del Dia escolar de la no-violència i la pau (DENIP). A l’escola hem volgut seguir la proposta que UNICEF ha fet arribar a tots els centres escolars. L’activitat es diu “banderes blanques”. La bandera blanca s’ha convertit en un símbol cultural i universalment reconegut de treva, cessament al foc i negociació pacífica. Cada classe ha “teixit” un trosset d’aquesta bandera escrivint o dibuixant paraules que poden “apagar” la guerra. Avui, en un acte al porxo, hem hissat 3 banderes per demanar PAU! Cliqueu la imatge!