Cerimònia 50è aniversari de l’escola Sant Joan

El passat dimarts 18 de maig vam gaudir d’un moment molt especial: vam fer una cerimònia per celebrar els 50 anys de l’escola Sant Joan. De fet, els 50 anys són del trasllat de l’escola de la plaça de Sant Joan, on tenia lloc i d’on li ve el nom, a l’edifici actual, on som ara. L’alumnat va fer el canvi d’edifici el gener del 1971 i Sant Joan és l’escola pública més antiga de la ciutat de Berga.

La celebració la vam dur a terme al pati de l’escola, amb els diferents grups bombolla distribuïts per tot l’espai. A continuació la directora de l’escola, la Mònica, i el regidor d’educació, l’Eloi, van dirigir unes paraules per commemorar l’acte. Posteriorment es van col·locar dins de la càpsula les diferents gerres dels corresponents cicles, en les quals vam dipositar els nostres records durant el projecte interdisciplinari i acte seguit es va enterrar. Paral·lelament, l’alumnat de 6è va construir la cúpula de Leonardo simbolizant un futur que construirem plegats. També vam poder gaudir del ball de l’Àliga amb l’acompanyament musical dels Superfilharmònics, amb alumnat de 4t, i del conserge de l’escola, l’Augusto.
Per finalitzar l’acte vam escoltar i cantar la cançó “Caminem lluny”, de Doctor Prats.
D’aquí 25 anys es podrà obrir la càpsula…. què lluny que sona l’any 2046, oi?