Cantata La Clika 2022

Els grups de 2n de l’escola han culminat el treball de la cantata de La Clika 2022 participant a un concert amb altres escoles, el passat dimecres al Teatre Kursaal de Manresa. Un projecte meravellós de Cases de la música. Onze cançons amb una instrumentació musical moderna, amb lletres que permeten treballar les temàtiques associades a cada cançó (amistat, medi ambient, feminisme, emocions…) i un munt de recursos complementaris.

Els nens i nenes de 2n han gaudit aprenent les cançons i les coreografies, endinsant-se en el món de cada personatge de La Clika i fent el concert final.

Cliqueu la imatge per veure més fotos:

Vídeo resum del concert: