Formigues cooperatives

Si mirem l’educació de fa vint anys i la d’ara podem veure una gran diferència de molts aspectes. Metodològics, organitzatius, material… però el més important és que ara l’alumne ha de ser el protagonista dels seus aprenentatges i el mestre fa de guia i passa a segon pla. No vol dir que el mestre sigui menys important sinó que deixa tot el protagonisme a l’alumne perquè vivenciï els aprenentatges i així els assoleixi més profundament.

A la nostra escola hem canviat aquesta manera d’ensenyar en totes les àrees i l’educació física no es podia quedar enrere. Per aquest motiu a la comunitat de grans hem començat un projecte anomenat Formigues Cooperatives on a través de reptes i de treball cooperatiu els alumnes aprenen a treballar en equip, aspecte indispensable per practicar qualsevol esport col·lectiu, i milloren les seves habilitats motrius que li permetran gaudir de l’esport i l’activitat física en qualsevol moment de la seva vida. Aquest projecte ens permet poder treballar  de manera més competencialment i fer créixer els nostres alumnes físicament i emocionalment.