UNA EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA des de la mirada de la Georgia O’keeffe

Per celebrar el Dia de la Dona Treballadora, els alumnes de totes les comunitats de l’escola ens hem unit a través d’un projecte interdisciplinari molt important: Dones que han fet història.

La classe dels Nanos hem escollit a la pintora i mare del Modernisnisme americà: Georgia O’keeffe.

A la Georgia li encantava pintar la natura tan viva com morta i sentia molta curiositat per tot el que l’envoltava…

Una de les activitats ha estat dedicar-li un racó especial a la Georgia O’keeffe i hem après un munt de coses sobre la seva vida i obra.

Com que nosaltres també som molt artistes hem decidit treballar amb un dels elements preferits de l’artista, les flors però a més, hem decidit plasmar la nostra obra a través de la fotografía, ja que la a la Georgia li encantava i el seu marit era fotògraf.

TATXANNNNN! MIREU QUINA PASSADA D’EXPOSICIÓ AMB LES NOSTRES FOTOGRAFIES!!!!!

Esteu tots convidats!!!