TOTS JUNTS EL MILLOR TÀNDEM!

Aquest any a l’escola hem tingut la voluntat de fomentar la participació de les famílies a la vida escolar.

A tercer hem fet aules obertes i dictats en família i alguns tallers més lúdics.

Totes les experiències han estat molt gratificants ja que tota la comunitat ens hem sentit reconfortats:

• Les famílies satisfetes i agraïdes de poder acompanyar als seus fills a les hores escolars.
  • Els alumnes més motivats que mai amb els acompanyaments familiars.
  • Les mestres hem estat més recolzades amb les tasques diàries de l’escola i ens facilita millorar l’atenció als alumnes.

Tot plegat ens fa confirmar que volem més interaccions i participacions familiars ja que aquests llaços ens ajudaran a millorar l’èxit educatiu. Establir vincles entre tots els agents educatius serà un punt fort per a l’escola.

Per això volem agrair a les famílies que han ofert el seu temps per venir a fer créixer l’escola i els aprenentatges dels infants. Gràcies per fer-ho tan còmode, agradable i fàcil!