Reunió Erasmus+ Famílies

Hem celebrat la reunió Erasmus+ amb les famílies.

En aquesta trobada entre els familiars dels alumnes de 5è i 6è i l’equip Erasmus de l’escola, es pretén explicar a les famílies en què estem treballant i quines mobilitats farem aquest curs.

Des del curs passat, l’escola té l’acreditació Erasmus, això significa que durant 5 cursos els alumnes i professionals de l’escola Marià Fortuny podem dur a terme diferents mobilitats que serveixin per assolir els 6 objectius del nostre Pla Erasmus:

1-Afavorir la inclusió social i educativa de tot l'alumnat, a través del treball transversal de les STEAM per tal de cercar l'equitat.
2-Adquirir mecanismes i recursos gràcies a la mobilitat del professorat per tal de poder oferir igualtat d'oportunitats al nostre alumnat i atendre així les necessitats
especials.
3-Introduir pràctiques innovadores a l'aula i enriquir les metodologies globalitzadores a través de l'intercanvi de bones pràctiques per millorar les competències del nostre alumnat.
4-Millorar la competència lingüística en llengua anglesa del nostre alumnat per proporcionar-los un ventall més gran d'oportunitats de futur.
5-Fomentar la consciència de ciutadania europea a través de la participació de l'alumnat a la societat democràtica per prendre consciència dels valors europeus compartits.
6-Conscienciar a l'alumnat de la importància del desenvolupament sostenible a través de treballar les ODS de manera transversal

Agraïm molt a totes les famílies la seva presència i interès i us deixem un resum pels qui no vau poder venir: