PROJECTE VINCLES: UNA NOVA RELACIÓ AMB LA CULTURA

Reus, com a ciutat educadora, convida a participar a les escoles de la ciutat en el Projecte Vincles . Aquest projecte, pretén apropar l’art i la cultura de la vila als ciutadans, posant a la seva disposició els diferents equipaments culturals com un espai més de treball.

La cultura és necessària per entendre l’entorn més proper, les seves tradicions, la forma de ser de les persones que la integren, ens ajuda a respectar-nos i entendre’ns i desenvolupa el sentiment de pertinença d’allà on vivim.  Així doncs, cal que la cultura formi part de les nostres vides des de ben petits.

La nostra escola, Marià Fortuny, s’ha engrescat a participar en aquest projecte creant vincle amb el Centre de la Imatge Mas Iglesias. Aquest espai està a la nostra disposició per tal d’utilitzar-lo sempre que el necessitem. Dit i fet, tota la comunitat educativa ens hem engrescat a muntar-hi una exposició interessantíssima sobre Dones i Nenes que fan història i així celebrar el Dia de la Dona.

No s’ho podeu perdre. Us hi esperem a totes i tots!