POEFA, Projectes amb Opotunitats d’èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat en centres educatius públics.

L’escola Marià Fortuny participa dels projectes amb oportunitats d’èxit educactiu a favor de l’alumnat en centre educatiu públics (POEFA).Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.El projecte té com a finalitat oferir la igualtat d’accés a una educació de qualitat per a tots els alumnes del centre, i oferir els reforços escaients per assolir les competències bàsiques que afavoreixen l’èxit educatiu.

Clicant sobre la imatge podreu veure fotografies de les activitats que es van realitzant dins del marc d’aquest programa.