La llengua és divertida!

Una de les competències que han d’adquirir els nens i nenes és la comunicació oral. Això implica comprendre i expressar missatges orals tenint en compte diferents contextos.  Saber escoltar i expressar-nos és molt important en la nostra vida diària.

A l’aula, en els tallers, practiquem l’expressió a partir de materials motivadors que impliquen l’ús de la imaginació i la creativitat, innata en els infants. En petits grups van elaborar les històries per posteriorment exposar-les i escollir la millor!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut