Jornada REhabilita

El divendres 1 d’octubre, l’alumnat del nostre centre ha tingut l’oportunitat de participar en la Jornada REhabilita, dins del programa educatiu ArquiEscola organitzat per COAC Catalunya. També hem comptat amb la participació dels arquitectes del COAC Tarragona.  A través de diferents tallers i activitats els nens i nenes han pogut treballar i aplicar conceptes sobre rehabilitació d’edificis i el seu impacte en la relació amb el medi ambient i la salut de les persones.

Aquests han estat els tallers que ha realitzat cada curs:

Comunitat dels petits: Taller GuardaWatts.

1r i 2n: Hola, Waty.

3r i 4t: Taller “Amb la casa sí que s’hi juga”

5è: Xerrada

6è: Taller “Com crear un dormitori saludable?”

Sens dubte, és un autèntica sort poder comptar amb la professionalitat i l’expertesa de l’equip d’arquitectes del COAC Catalunya i el COAC Tarragona.