Explorant la natura i la diversió. Colònies a Rasquera amb els nostres alumnes de Sisè

Les colònies escolars són una oportunitat única per als infants per connectar amb la natura, crear vincles més forts amb els seus companys i mestres, i aprendre de manera pràctica i divertida. Recentment, els alumnes de sisè vam tenir l’oportunitat d’immersir-nos en una experiència inoblidable de tres dies a la pintoresca localitat de Rasquera, situada a les terres de la comarca de la Ribera d’Ebre.

Aquesta escapada va estar plena d’activitats diverses que van des de tir amb arc fins a manualitats amb fulles de palma, oferint-nos una oportunitat única per créixer i gaudir junts com a grup.

Iniciant la nostra aventura amb tir amb arc, vam posar a prova la nostra precisió i concentració. Una altra activitat va ser una excursió pel bosc on vam tenir la oportunitat per connectar amb la natura. Recollint plantes, utilitzant-les després per crear punt de llibres artesanals, donant-nos un record de la nostra aventura. També vam dedicar temps amb jocs tradicionals, vam reforçar valors com treball en equip i cooperació. I per últim vam fer una manualitat amb fulles de palma on es va reflectir la bellesa de la cultura local i fomentar la creativitat.

Les nits van ser plenes de diversió amb jocs amb llanternes. Aquestes activitats van afavorir la confiança i la creativitat en un entorn nocturn màgic.

En resum, les colònies a Rasquera van ser una oportunitat única per connectar amb la natura i la cultura local, oferint als alumnes moments inoblidables i aprenentatges significatius.

Fes clic a la foto i podreu veure la nostra experiència durant aquests dies: