ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Què és el Consell Escolar ?

El Consell Escolar del centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre, amb funcions en l’àmbit de la programació general, i en el seguiment i avaluació de les seves activitats.

Procediment d’elecció o renovació dels membres del Consell Escolar. SECTOR FAMÍLIES

• Poden ser candidats al sector famílies: tots els pares o mares o tutors legals d’alumnes del centre.
  • Per ser candidat cal omplir un imprès que podeu recollir al centre. Hi ha temps fins el 15 de novembre
  • Mesa electoral: directora i dos pares, mares o tutors legals. Actua de secretari/a el pare o mare de menys edat.
  • Data votació sector famílies: divendres 24 de novembre de 2023
  • Votacions: les votacions són personals, directes i secretes. Cal portar el DNI o document acreditatiu.
  • El nou Consell Escolar es constituirà el dia 12 de desembre de 2023

Els membres del Consell Escolar són escollits per quatre anys. Cada dos anys es renova la meitat dels membres representants del professorat i la meitat dels membres representants dels pares d’alumnes.

ANIMEU-VOS I PRESENTEU LA VOSTRA CANDIDATURA!

Més informació: web Departament d’Educació

PARTICIPA!!!!