L’ESPAI MÓN MUSICAL/ MUSICA’T

Aquest nou curs l’hem iniciat amb un canvi d’ubicació de l’espai de música. El món musical i el musica’t s’han instal·lat al passadís verd, a la planta baixa de l’escola. I per què aquest canvi? Doncs, perquè necessitàvem un espai més ampli on els nens i nenes poguessin gaudir de tots aquells aprenentatges i  qualitats que ens ofereix avui en dia la música.

A l’antic espai, en certa manera també hi estàvem bé. Era petit i acollidor però alhora feia falta més grandària on els nostres alumnes poguessin desenvolupar amb més facilitat totes les propostes treballades. Per tant, fet el somni realitat, en aquest nou espai podem gaudir de molts avantatges perquè l’alumnat pugui perfeccionar, crear i resoldre les propostes musicals treballades amb el millor rendiment possible i un d’aquests avantatges és, sens dubte, l’amplitud, l’acompanyament i l’harmonia d’aquest nou espai musical.

Gràcies a aquest nou canvi els nostres alumnes poden desenvolupar a la vegada les seves emocions i capacitats mitjançant el joc, la investigació, la interpretació, la producció, la percepció, la comprensió i l’expressió amb el moviment del seu propi cos fent d’aquesta manera que la música formi part de l’art que guiarà el camí de la seva vida.

Si cliqueu a la imatge podreu veure un tastet del dia a dia del nostre espai musical.