EL PLAER DE LLEGIR

A l’escola treballem la lectura perquè els alumnes esdevinguin lectors competents, crítics i sobretot, capaços de gaudir del plaer de la lectura.

A cada aula hi ha un racó de biblioteca. És un racó còmode i agradable on l’infant hi pot trobar moments de lectura i de relaxació. A les biblioteques d’aula hi ha lectures de tots nivells perquè ningú se senti exclòs, a banda de llibres relacionats amb l’espai on es troben.

Cada dia de la setmana tots els alumnes del centre tenen una estona per gaudir del plaer de llegir. Cada comunitat té les seves estones i les seves maneres de fer-ho: clubs de lectura, lectura individual, recomanacions lectores,…

Han de ser moments agradables és per això que l’alumne llegeix en veu alta quan està preparat, quan té ganes de fer-ho i si gaudeix fent-ho.

I sí, els adults llegim als infant des de la comunitat dels petits fins a la dels grans, perquè creiem que és un pilar per engrescar i enfortir el plaer de la lectura.