CONEIX LA MEVA FAMÍLIA

L’alumnat de 5è ha tingut l’oportunitat de presentar la seva família a tot el grup, així com conèixer les famílies de tots els nens i nenes de la classe. Un aspecte que és molt important i enriquidor, ja que:

• Ens apropem i coneixem una mica més.
  • Hi ha un procés d’acceptació interessant.
  • Establim una connexió entre casa i escola.
  • Ens ha permès conéixer famílies diverses.

Primer de tot vam intentar arribar a una definició de FAMILI de manera conjunta amb uns resultats força positius: “Una família és un petit conjunt de persones amb una relació de parentiu que s’estimen, conviuen i es protegeixen. Són com les fulles d’un arbre”

També hem tingut l’oportunitat de conversar sobre la diversitat famliliar: monoparental, amb els pares separats, amb fills o sense, parelles homosexuals i heterosexuals…

L’activitat central d’aquesta unitat didàctica ha estat la presentació de la nostra família. I ho hem començat amb un dibuix d’aquesta, que hem acompanyat amb una exposició oral que ha tancat la unitat.

Una experiència molt enriquidora.