Bones vacances, alumnes de cinquè!

Ha estat un curs estrany. I de canvis.

Tothom vam començar amb classe nova, ens havien barrejat. Els mestres eren nous, alguns companys havien marxat, d’altres nous van arribar. Tot i això vam saber construir tres grups d’amics. Amb els nostres problemes i les nostres alegries anàvem passant el curs entre novetats: monitors digitals, tauletes, sortides que mai no arribaven… Alguna cosa estava passant.

Llavors va arribar el virus. Els mestres ens tranquil·litzaven però no es parlava de cap altre cosa. Fins que, d’un dia per l’altre, ens van dir que marxàvem a casa. Han estat setmanes llargues i dures. Hem aprés a viure d’una altra manera. Per sort sembla que tornem a la vida que teníem abans. Potser massa tard, s’ha acabat l’escola. D’aquest curs ja només ens queden els records:

No sabem com serà l’escola al setembre però volem tornar-hi. Si és diferent, n’aprendrem. Si ens retronem, gaudirem.

La Mireia, l’Àlex, el Fran, la Sara, la Rut, la Núria, el Miquel, la Marta, la Laura, l’Iban, la Trini i tota la resta de mestres us desitgem un molt bon estiu i unes vacances genials.

Fins setembre!