Aprenem jugant!

Tal i com  havíem anunciat a les reunions d’inici de curs 2019-2020, i seguint el projecte d’escola, els mestres de la Comunitat de Mitjans (1r, 2n i 3r) ens hem endinsat a treballar a través dels espais.

Els espais són diferents ambients amb materials i propostes variades que permeten a l’infant desenvolupar les seves capacitats com l’autonomia, la manipulació, l’experimentació, la descoberta i el coneixement d’un mateix.  Una manera d’enriquir i potenciar el desenvolupament de cada alumne, a partir del joc espontani i de les relacions que s’estableixen amb els iguals de diferents edats.

A la Comunitat de Mitjans de la nostra escola podem trobar els següents espais: l’atelier, l’ecosistema, la tasqueta, l’obrador, el pas del temps, el ganxet, nàmaste i el món musical.

Avui us deixem un petit tast de les activitats i propostes de l’espai de l’obrador.