VOLEM FER TALLERS!

Els tallers de mates i llengua agraden molt als alumnes de segon.

Un cop a la setmana, les nenes i els nens de la comunitat de mitjans tenen la possibilitat de demostrar-se a ells mateixos què saben i què és el que més els motiva de les matemàtiques i la llengua, ja que treballen aquests àmbits autònomament amb l’oferta de tallers que tenen a l’aula.

És una bona oportunitat perquè els alumnes s’autogestionin i treballin lliurement triant el contingut que volen, amb qui volen estar, què volen reforçar, què saben fer, …

Als infants els agraden aquests moments i esperen amb ganes que arribin aquestes hores de la setmana. Molts dies, quan ens trobem al Cor de l’aula al matí molts d’ells diuen: “Avui toquen tallers?, volem fer tallers!, podem fer tallers?”. És molt agradable per part de tothom treballar amb la motivació per bandera!

No cal dir que hi ha unes normes que s’han de seguir, com per exemple, mantenir un to de veu adequat, respectar als companys que estan fent una feina, o deixar el  material ben recollit quan acaben l’activitat que han començat.

Durant aquestes sessions els adults podem fer d’observadors, d’acompanyants o bé introduir continguts nous en grups reduïts.

Aquí teniu una petita mostra fotogràfica dels tallers.