EC6T, LA COOPERATIVA DE SISÈ

Fa fa molts cursos que l’escola Cascavell porta a terme el projecte CUEME. En aquest projecte l’alumnat de 6è crea i gestiona una cooperativa escolar amb el suport de la comunitat educativa, l’administració i altres agents socials de la seva localitat.

Si voleu conèixer com avança EC6T, la cooperativa d’aquest curs, l’alumnat de sisè ha creat una web perquè puguem seguir la seva aventura emprenedora. Els podeu visitar clicant aquí.

Per altra banda, actualment estem fent un estudi de mercat per conèixer quines són les preferències i gustos dels nostres compradors. És per aquest motiu que us animem a respondre una enquesta clicant aquí . Ens serà de molta utilitat per millorar els productes que oferim a la nostra cooperativa!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *