Activitats extraescolars

QUADRE DE LES ACTIVITATS EXTRESCOLARS QUE OFEREIX L’ESCOLA AL CURS 2020-2021

EL CASAL DELS INFANTS DEL BESÒS I LA MINA

El 2002, gairebé 20 anys després dels inicis al Raval de Barcelona, l’entitat afronta el repte d’adaptar el model d’acompanyament educatiu diari a infants, joves i famílies a altres barris que concentren situacions de vulnerabilitat i desigualtat.

Arriben al barri de La Mina, de Sant Adrià del Besòs, amb una proposta d’activació per a joves que necessiten orientar el seu futur i, amb els anys, han anat generant propostes per a infants, joves i famílies també als barris del Besòs. Durant aquests anys, han anat coneixent els barris que conflueixen en aquesta zona amb la implicació dels veïns i veïnes i les entitats, les escoles i les organitzacions que ens han acollit.

“15 anys treballant en xarxa a l’eix Besòs-la Mina, per la inclusió social de més de 500 infants i joves en risc d’exclusió social i 164 mares i pares”

Cal apuntar-se a la llista d’espera.