SI T’AGRADA EXPLICAR CONTES… NO T’HO POTS PERDRE, VOLEM SENTIR-TE!!

TRUCA I T’EXPLIQUEM .

Reforcem el contacte!!

Els membres de l’equip directiu:

• Georgina Vidal ( Cap d’estudis)
  • Víctor Juárez ( Secretària)
  • Francesc Cortacans ( Director)

RESPONDREM SEMPRE AL CORREU D’ESCOLA : a8002991@xtec.cat
RECORDEU QUE L’ESCOLA FA ÚS DE LES XARXES SOCIALS PER FER MÉS EFICAÇ LA COMUNICACIÓ:

• Comunicats escola Cascavell : l’Equip Directiu va… Llegeix més»

Educambient a C.S.

Aquest segon trimestre fem tallers sobre el medi ambient perquè els infants siguin el centre de l’activitati aprenguin de la pròpia experiència. Les temàtiques que tractem actualment són: biodiversitat, reciclatge, hort urbà i sostenibilitat
Hem començat parlant amb els nens i nenes sobre què necessitem… Llegeix més»

Quin gran equip!

Durant aquest curs, l’associació Aprodisa i els alumnes de 4t de l’escola Cascavell, treballen conjuntament per trencar barreres a les discapacitats. El treball en comunitat és una gran oportunitat per fer créixer el barri en valors de respecte i cooperació.
Durant els diferents mesos, s’han ajudat… Llegeix més»

Santa Cecília 2023

Avui, 22 de novembre, l’escola celebra Santa Cecília. Per aquest motiu, s’ha volgut fer un homenatge a sis grans artistes femenines, dins de la història de la música.
S’han fet grups barrejant totes les classes de l’escola. En cada activitat es contextualitzava a l’artista i es… Llegeix més»

Sortida de la tardor 2023

Amb l’arribada de la tardor, tots els nens i nenes de l’escola marxen d’excursió a la muntanya. Aquest any el lloc escollit ha sigut Dosrius.
En aquesta excursió el que es busca és la participació entre tots els alumnes en la recerca d’unes proves divertides que… Llegeix més»

Exposició sorpresa

Avui un alumne de 4t de primària ens ha sorprès amb una exposició.
En el dia d’ahir, l’alumne no va poder venir al centre per motius personals. Mitjançant les xarxes de comunicació amb el tutor, la família es va interessar pels continguts que s’estaven treballant… Llegeix més»

Badamotri 1r

• Un curs més, els alumnes de primer han dut a terme l’activitat corresponent a Badasport. Es tracta d’unes activitats que estan preparades per diversos mestres d’educació física de Badalona i Sant Adrià del Besòs.

Amb aquestes trobades es busca la coneixença d’espais de la… Llegeix més»

La Castanyada 2023

Com cada any, amb l’arribada de la tardor, hem donat la benvinguda a la festa corresponent a l’època: la Castanyada.
Amb la col·laboració de les famílies, monitores de menjadors i altres membres de la comunitat, hem pogut organitzar una gran festa.
El dia 30, alguns pares… Llegeix més»

Inici de curs escolar

Després d’unes llargues vacances d’estiu, els alumnes de l’escola han tornat a omplir els passadissos del centre. Amb moltes ganes de retrobar-se amb els seus companys/es i amb els mestres que dediquen hores en el seu creixement personal, emocional i intel·lectual.
Tornar a una rutina, trencada… Llegeix més»