Educació Física

L’educació física és fonamental per al desenvolupament integral de les persones posant l’accent en la importància d’EDUCAR mitjançant el cos i el moviment.

L’etapa escolar és el moment més propici perquè els nostres alumnes entenguin la importància i les repercussions que tindrà l’activitat física en la seva salut la resta de les seves vides.

A través d’aquesta àrea, busquem que els alumnes, expressin la seva espontaneïtat, fomentin la seva creativitat i sobretot es formin vincles de coneixença i respecte per tal que es valorin entre ells/es i a si mateixos. Tot això, per tal que potenciïn les habilitats motores, cognitives i afectives essencials al seu dia a dia.

L’educació física ens ajuda a créixer valorant i posant en pràctica el treball en equip, i ens permet assolir objectius en comú mitjançant jocs i reptes que els hi proposem a través de les diferents sessions.

No sabem si els nostres alumnes seran esportistes d’elit, ni tan sols si l’esport serà el seu mitjà de vida. Però si tenim la ferma creença que l’esport donarà una major qualitat a les seves vides, millorant la seva salut així com aportant-li valors tant importants per la vida com la capacitat de sacrifici, el treball en equip o la motivació i constància  per assolir els objectius que es plantegin a la vida.

Treballem durant tota l’etapa, per conscienciar el nostre alumnat de la problemàtica existent en relació a l’alt índex  d’obesitat infantil i el sedentarisme que, cada vegada més, s’està instal·lant a la nostra societat. I ho fem a través de les diferents activitats que realitzem des de l’àrea:

• 2 hores a la setmana d’educació física
  • 2 hores a la setmana de piscina (repartides semestrals de 1r i 2n fins a 3r i 4t)
  • Diversitat en sortides (esportives, senderisme a la natura, curses de barri, rocòdrom…)
  • Hàbits d’alimentació saludable (pla de fruita, pla de llet…)

Així doncs des de la web compartirem les diferents activitats i propostes que es duen a terme a l’escola per tal de prendre consciència de la importància de practicar exercici físic a les etapes d’educació d’infantil i primària.