Tornem a somiar.

Som la classe de 5è i volem informar… que estem tornant a somiar!

L’Escola Cascavell, ja fa 5 anys, va somiar per primera vegada. Famílies, alumnes, mestres, monitors/es… van escriure en un paper tots aquells desitjos que podrien fer millorar la imatge del centre, els resultats acadèmics, la convivència entre els membres de la comunitat… durant aquest temps, molts d’aquests somnis s’han fet realitat.

Ara hem de tornar a tancar els ulls i tornar a somiar. Els alumnes i professors/es ja ho han fet, però ara falta tota la resta de la comunitat educativa (mares, pares, monitors/es, personal PAS…)

Per aquest motiu volem informar a tothom que ja podeu escriure els vostres somnis, en els papers de colors que els vostres nens/es us faran arribar i entre tots/es l’intentarem fer-los realitat.

Somia per una escola millor pel teu fill/a!

Somia amb nosaltres!

Divertim-nos somiant!

Els alumnes de 5è.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *