Consell Escolar

Els consells escolars són els principals òrgans de participació en la vida dels centres ja que acullen les veus dels docents, alumnat, famílies, personal d’administració i de serveis i de l’administració pública, etc.

Per mitjà dels Consells Escolars de Centres es pot contribuir a la construcció d’una millor educació per l’alumnat actual dels centres i també de properes generacions.

Aventura científica al Cosmocaixa

Ahir el cicle superior de l’escola Cascavell van visitar el Cosmocaixa. Allà van fer diferents tipus d’activitats manipulatives. Els alumnes van poder contruir lliurement objectes amb circuits elèctrics, globus que pujaven gràcies a l’aire, stopmotion, circuit d’obstacles per una canica, engranatges…

Els nens/es ja tenen ganes de tornar a repetir l’any vinent. Així acaba la nostra aventura científica.

AGENDA INFORMATIVA: ARRIBADA DEL REI CARNESTOLTES

Bon dia famílies!!

El proper 25 de febrer arriba el Rei Carnestoltes a la nostra escola per tal de fer-nos la setmana més divertida a través de les seves esbojarrades consignes. Com cada any el rebrem tots junts al pati amb una xocolatada i molta gresca. Esteu convidats a acompanyar els vostres fills i filles a partir de les 16h.

US HI ESPEREM!!

Museu Blau – Biodiversitat

Aquesta setmana els alumnes de 5è han visitat el Museu Blau al Forum. Allà han realitzat una activitat on s’han relacionat diferents conceptes de medi.

La biodiversitat ha sigut la paraula clau en les activitats i ara els alumnes seran els encarregats d’un petit projecte que portaran en pràctica durant les següents setmanes. Ja us anirem informant.

Aquí teniu un recull de diferents imatges de la sortida.

Plàstica original

Avui a la sessió de plàstica, un dels alumnes de 6è, ha comentat que ens volia ensenyar una manera diferent de crear una obra d’art.

Consistia a doblegar un full per la meitat, pintar una corda de diferents colors, posar-la dins del full, tancar el full i estirar de la corda.

Els dibuixos que han sorgit, han deixat meravellats als companys.

SORTIDA AL COSMOCAIXA

El dia 15 de novembre, malgrat la pluja, els alumnes de 3r i 4t vam anar al Cosmocaixa. El camí va ser tota una aventura i, tot i que vam fer una mica tard, vam arribar a temps per l’activitat del Planetari Bombolla. Allà vam parlar del Sistema Solar i les constel·lacions. Va ser una bona experiència.

A més, al museu vam gaudir del Bosc Inundat i també de les exposicions que són interessantíssimes.

La tornada va ser un xou, va ploure moltíssim i vam tornar una mica molls.

És una sortida que no oblidarem mai!

Europa a Medi

A la classe de medi els alumnes de 6è hem treballat els diferents continents. Entre ells ens hem centrat a Europa. Els alumnes han creat un joc de banderes i un mural. Alguns han decidit buscar fotografies d’alguns dels països i les hem senyalat.

Aquí teniu la mostra.

Sortida de 5è a Santa Llúcia

Amb l’arribada del fred i dels dies de Nadal, els alumnes de 5è, han decidit anar a visitar el centre de Barcelona. Mentre els mestres explicaven els noms dels carrers, quins són els edificis més emblemàtics, els alumnes han acabat veient les diferents paradetes que aquest any han posat davant de la Catedral. Els nens i nenes han pogut gaudir d’un matí ple de sorpreses.

Aquí us deixem un recull d’algunes de les fotografies.

Ja tenim porteries!!

Bon dia famílies!!

Estem d’enhorabona!! Aquesta setmana han arribat porteries noves a l’escola. Com sabeu portavem un parell de cursos sense una d’elles degut al seu deteriorament. Així doncs, aquest dimarts passat els operaris de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs ens van intal·lar dues porteries noves.

Moltes gràcieeeeees!!!

Hem trobat al Tió!

Els grups de Primer i Segon de primària vam rebre unes cartes del Tió en les que ens demanava que l’ajudéssim. Resulta que el Tió s’havia perdut i no sabia com arribar a l’escola. Així que ens vam abrigar bé i, tot seguint les pistes que ens havia anat deixant el Tió, finalment el vam trobar!

Ja el tenim a l’escola, ara només fa falta que l’engreixem i el cuidem per a que “cagui” bé!!

Fem tallers a cicle inicial.

Aquest curs hem iniciat la dinàmica de tallers a cicle inicial entre els alumnes de primer i segon. Durant aquest trimestre els tallers que hem realitzat són: taller artístic, taller de biblioteca, taller d’informàtica i taller del supermercat.

Mireu famílies, aquí teniu una mostra del que gaudim a les tardes!

La Norma

El passat dia 20 de juny vam tornar a obrir les portes a les famílies amb l’objectiu de donar a conèixer la NORMA elaborada durant tot el curs per tota la comunitat educativa.

Com a comunitat d’Aprenentatge hem comptat amb la participació dels alumnes, mestres, famílies i monitors de menjador. Ho hem fet possible amb la creació de la Comissió mixta Acadèmica. S’han realitzat assemblees de famílies, d’alumnes, de mestres, mixtes i hem decidit per consens la NORMA. Aquesta vertebrarà el funcionament i la convivència en la nostra escola.

Va ser un acte de difussió on els mateixos alumnes van explicar la NORMA, mitjançant el teatre d’improvització i una cançó.

La representació explicava aspectes fonamentals de la NORMA (respecte, seguretat, ordre i neteja). Tot seguit vam fer una gran rotllana i vam cantar la cançó composada per un dels mestres.

CANÇÓ DE LA NORMA  (Lletra en doc.)

Ho vam concloura amb un esmorzar comunitari.

Va ser tot un èxit.