Tothom amb el 8M

NUESTRO COLEGIO. Nos unimos a la celebración del 8M, Día Internacional de la Mujer Trabajadora. Esto es lo que hemos preparado… - Noticias - Consejo Autonómico de Trabajo Social de Castilla y LeónCom cada any, a l’escola Cascavell treballem els valors que afavoreixen una societat més igualitària i més justa en tots els aspectes. Per aquest motiu realitzem, des de totes les classes, diferents activitats que ens ajudin a apropar aquesta realitat a tot l’alumnat.

Aquest any ens han visitat dues dones referents dins de l’esport: la Jessica Vall, nedadora professional i guanyadora de varis metalls en campionats d’Espanya i d’Europa i l’Ainara Acevedo, primera àrbitre que xiula a primera divisió de futbol. Les dues treballen en un món laboral on predominen els homes, però això no els ha suposat cap impediment per lluitar pels seus somnis.

Els alumnes de les diferents classes han preparat entrevistes per poder analitzar quin ha sigut el camí que han seguit i quins entrebancs s’han pogut trobar en el seu camí cap a l’èxit. Les dues ens han comentat que, encara que sorgeixen dificultats i que a vegades la societat no està preparada mentalment per veure una dona en terreny d’homes, si es treballa dur i es creu en allò que es fa, es pot arribar allà on una es proposi.

Per la tarda, tots els infants han baixat al pati i han explicat la seva vivència del dia d’avui en veu alta, portant a terme l’activitat “Posa’t les ulleres de la igualtat”. Amb aquesta dinàmica s’ha volgut empoderar a totes les estudiants i fer-les conscients de que no hi ha d’haver cap diferència sexista a l’hora de proposar-se una meta.

Moltes gràcies a tothom per la participació i per seguir lluitant per a ser dones amb tots els drets!💜

Aquí us deixem algunes de les fotografies.