Badasport: esports i valors

Com cada any, els alumnes de 6è de primària han participat en l’activitat proposada des de l’àrea d’educació física: el KORFBALL.
El Korfball és un esport d’equip mixts, que consisteix en introduir una pilota a una cistella mitjançant passades.

Aquestes jornades ens serveixen per compartir un bon moment amb alumnes d’altres escoles pròximes a la nostra, fer noves amistats, conèixer noves instal·lacions i practicar un nou esport que fomenta la inclusió i els bons valors que ens aporta la realització d’activitat esportiva en equip. Vídeo Tv Badalona.

Els alumnes de 6è, van gaudir d’un gran matí, on els somriures i l’esportivitat van ser presents durant tot el temps.

Agraïm a totes les escoles participants pel bon clima. També volem felicitar els voluntaris de secundària que van fer d’àrbitre i van gestionar cada partit.

Per últim, als mestres d’educació física per preparar aquestes activitats tan divertides.